Ապրիլի 23.Դասավանդողների(դասվարների) ուսումնական բլոգների ուսումնասիրություն

Դասավանդողների(դասվարների) ուսումնական բլոգների ուսումնասիրություն

Ուսումնասիրության նպատակը՝ հարցման միջոցով օգնել դասավանդողներին գտնել թերությունները և շտկել դրանք։

ա․ Համապատասխանո՞ւմ է բլոգը  դասավանդողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին

բ․ Ինչպե՞ս է իրականացվում Ընտանեկան դպրոցում սովորողի առաջադիմության հաշվառումը, գնահատումը

գ․ Դասավանդողի մասնագիտական զարգացում, ինքնակրթություն

Հարցաթերթիկը կազմել է Լուսինե Ալեքսանյանը

Վերլուծությունը ներկայացնում է Լուսինե Փաշայանը

Հարցմանը մասնակցել  է 33 դասվար։

Հարցումը կազմված է չորս մասից․

Առաջին մասի հարցերն ուղղված են ընտանեկան նախագծերի և արդյունքների հրապարակմանը․

  1. Ընտանեկան նախագծերը դասվարների բլոգներում  հրապարակված են ըստ շաբաթների, մեկ էջով․

մեկ

2. Հղումները բոլորի մոտ հրապարակված են։

3. Հեռավար-առցանց ուսուցման ընտանեկան նախագծերի արդյունքները հրապարակված են որպես ամենօրյա լուսաբանում:

մեկ

4.Հղումները բոլորի մոտ հրապարակված են։

5. Հեռավար-առցանց ուսուցման ընտանեկան նախագծերը հրապարակված են շաբաթական ամփոփման էջով:

Безымянный

6. Հղումները բոլորի մոտ հրապարակված են։

Երկրորդ մասի հարցերն ուղղված են դասավանդողի ինքնակրթության նախագծերին․

7. Մանկավարժական աշխատողի բլոգում հրապարակված են ինքնակրթության նախագծերը:

Безымянный

8.Հղումները բոլորի մոտ հրապարակված են։

9. Մանկավարժական աշխատողի բլոգում հրապարակված են ինքնակրթության նախագծերի արդյունքները:

Безымянный

10.Հղումները բոլորի մոտ հրապարակված են։

Երրորդ մասն ուղղված էր կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողի՝ ուսումնական դասընթացի ծրագրով որոշված ուսումնական փաթեթին (առցանց պարապմունքներ, հեռավար աշխատանքի առաջադրանքներ, ուսումնական առարկայական նախագիծ):

11- 12.  Առցանց պարապմունքներ — բոլոր բլոգներում հրապարակված է շաբաթվա ժամանակացույցը

13- 14. Հեռավար աշխատանքի առաջադրանքներ, առարկայական ուսումնական նախագծեր — բոլոր բլոգներում հրապարակված են առաջադրանքները

15 — 16. Ուսումնական օրացույցով որոշված կրթահամալիրային նախագծեր — բոլոր բլոգներում հրապարակված են

17- 18. Ուսումնական օրացույցով որոշված կրթահամալիրային նախագծեր, աշխատանքի արդյունքը— արդյունքները հրապարակված են շաբաթական ամփոփման մեջ

 

Չորրորդ մասն ուղղված է մանկավարժական աշխատողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին

19. Բլոգը հեշտ ընթեռնելի է․

Հարցմանը մասնակից բոլոր մասնակիցների կարծիքներով իրենց բլոգները հեշտ ընթեռնելի են։

Իմ դիտարկումը՝ երբեմն բլոգում անհրաժեշտ տեղեկությունը փնտրելու համար շատ ժամանակ է հարկավոր լինում։ Պատահում է, որ ուսումնասիրողը չի գտնում, և միայն բլոգի հեղինակի ուղղորդմամբ է կարողանում կողմնորոշվել։ Պատճառը բլոգի էջերի, բաժինների բազմաքանակությունն է։

20. Պարունակում է հետևյալ տեղեկությունները․

  • Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր , դպրոց, դասարան —  բոլորի մոտ
  • Դասվարի անուն, ազգանունը — բոլորի մոտ
  • Իմ մասին էջ լուսանկարով, ինքնակենսագրությամբ- բոլորի մոտ
  • Հղում կայքին — բոլորի մոտ
  • Հղում ենթակայքին — բոլորի մոտ
  • Հղում դպիրին — բոլորի մոտ
  • Հղում սոցիալական էջերին — 10 բլոգում կա
  • Սովորողների էջերը — 30 բլոգում մոտ

Պահանջներից դուրս՝ դասվարների մի խմբի մոտ առկա են

  • գործընկերների բլոգների հղումները
  • Լաբորատորիայի էջի հղումը
  • Պարտեզ ամսագրի հղումը
  • կրթահամալիրի տնօրենի բլոգի հղումը

 

21. Բլոգի բաժիններ

  • Աշխատողի անհատական պլան —  հրապարակված է 30 բլոգում, 3 հոգում մոտ անձնական էլ․ փոստի պահոցում, որի հղումն ունի դպրոցի ղեկավարը
  • Աշխատողի վարած-վարելիք դասընթացի ծրագիրը  — 26 բլոգում հրապարակված են ծրագրերը, որոնք կազմված են իրենց կամ գործընկերների, մասնախմբի կամ լաբորատորիայի կողմից
  • Աշխատողի ստեղծած ուսումնական նյութեր — 26 բլոգում հրապարկված են ուսումնական նյութերը, հղումները։ Հրապարկված ուսումնական նյութերը կազմված են տվյալ բլոգի դասվարի, գործընկեր դասվարի կողմից, կան նաև հղումներ ձայնադարանի, ուսումնական այլ կայքերից
  • ՈՒսումնական պարապմունքներ — այս բաժինը մեծամասնությունը չունի, սակայն, փոխարենն ունի աշխատակարգ/ աշխատանքային նախագիծ բաժինը
  • Ուսուցչի օրագիր — բաժինը կա 20 բլոգում մոտ
  • Ուսումնական ճամփորդություն — բոլորի մոտ կա
  • Ուսումնական նախագծեր — բոլորի մոտ կա
  • Սովորողների ճամբար — բոլորի մոտ կա։ Մի խմբի մոտ կա ճամբար բաժինը, որտեղ ներառված են և՛ սովորողների, և՛  մանկավարժական աշխատողների ճամբարը
  • Մանկավարժական աշխատողների ճամբար — 23 բլոգում կա
  • Հոդված(սեփական և այլ պարբերականներից) — կա 26  բլոգում կա։ Մի մասի մոտ այս տարվա բլոգում չկա, բայց նախորդ տարիների բլոգներում կա։ Օգտվում են արխիվից։
  • Ստուգատես — 30 բլոգում  կա
  • Հեռավար-առցանց ուսուցում — բոլորի մոտ կա
  • Մայիսյան հավաք — 23  բլոգում  կա
  • Կրթական փոխանակումների նախագծեր — 10 բլոգում մոտ կա
  • Մասնագիտական զարգացում և ինքնակրթություն — 20 բլոգում կա
  • Ելույթներ ԶԼՄ-ներում — ոչ ոքի մոտ չկա
  • Քաղաքացիական — հասարակական նախագծեր — 2 հոգու մոտ կա

Լրացում՝ դասվարների բլոգներում այս տարի ավելացրել ենք նաև ընտանեկան նախագծեր բաժինը։

 

Առաջարկներ

  • Դասվարի բլոգին ներկայացվող պահանջներն առանձնացնել։ Նախագիծը մասնախմբին ներկայացրել եմ դեռևս երեք ամիս առաջ։
  • Նախագծեր և արդյունքներ փաթեթները պետք է հղումներով իրար կապված լինեն։
  • Միևնույն թեմային վերաբերող նյութերը հրապարակվեն փաթեթով՝ մեկ հղման տակ, ոչ թե առանձին- առանձին։ 

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s