Հեռավար-առցանց ուսուցում․ ընտանեկան դպրոց․ ամփոփում՝ մայիսի 11-15

Մայիսի 11-15-ին իրականացված նախագծերի հիմնական ուղղությունները՝

Ընտանեկան նախագծեր՝

Ընտանեկան նախագծեր, նախաձեռնություններ-սովորողների նախասիրությունների ու հետաքրքրությունների զարգացմանն ուղղված նախագծերն այս շաբաթ ավելի բազմազան են․

Աշխատանքները ներկայացված են անհատական TV, ռադիո հաղորդաշարերով, պարզապես տեսանյութերով․ավելացել են նաև անհատական  TV, ռադիոհաղորդաշարերը, հաղորդումները

Դասարանական-խմբային նախագծեր՝

  • Առաջին դասարաններում՝ Ես կարողանում եմ, Իմ էլեկտրոնային մեդիաայբբենարանը
  • Երկրորդ դասարաններում ՝ Անհատական բլոգների ստեղծում սովորող- սովորոեցնող նախագծով (սովորող- սովորող, դասվար- ծնող), շարունակվում է Ռողարի + Աղայան նախագիծը
  • Երրորդ դասարաններում ՝ շարունակվում է ելքի ստուգատեսը, ընթերցողական նախագծերից՝ Էպոսի ընթերցում, Բարոն Մյունհաուզենի արկածները

Առաջին դասարաններ

Լուսինե Փաշայանի դասարան

Քրիստինե Հովսեփյանի դասարան

Հռիփսիմե Առաքելյանի դասարան

Սաթենիկ Սիմոնյանի դասարան

Ազնիվ Մանուկյանի դասարան

Կարինե Մամիկոնյանի դասարան

Գոհար  Սմբատյանի դասարան 

Մարգարիտա Հովնանյանի դասարան

 

Երկրորդ դասարաններ

Արմինե Գյոնջյանի դասարան

Լուսինե Պետրոսյանի դասարան

Կարինե Բաբուջյանի դասարան

Անահիտ Հարությունյանի դասարան

Տաթև Թամազյանի դասարան

Մերի Գրիգորյանի  դասարան

Լենա Վարդանյանի դասարան

Կարինե Խառատյանի դասարան

Դիանա Գևորգյանի դասարան

Լուսինե   Գասպարյանի դասարան

Մոնիկա Տոնոյանի դասարան

 

Երրորդ դասարաններ

Վարսիկ Աթոյանի դասարան

Ծաղիկ Գասպարյանի դասարան

Արմինե Մովսիսյանի դասարան

Լիլիթ Սահակյանի դասարան

Մանուշակ Աբրահամյանի դասարան

Թամարա Մարիմյանի դասարան 

Անահիտ  Մելքոնյանի դասարան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s