Հեռավար ուսուցում․ նախագծեր և արդյունքներ

Մարտի 30 — ապրիլի 3. Զատիկ ուսումնական նախագծերն այս անգամ ընտանեկան նախագծերի ձևաչափում են։ Առաջադրանքները կհրապարակվեն ըստ գործունեությունների ու թեմաների, և սովորողները կունենան ընտրության հնարավորություն։ Նախագծերն ունեն մի քանի առաջադրանք, որոնք ուղղված են

  • սովորղների և ծնողների համատեղ գործունեության կազմակերպմանը,
  • սովորողների ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները զարգացնելուն
  • նոր համակարգչային ծրագրեր սովորելուն / դասվարները պատրաստում են ուսուցողական տեսադասեր/
  • իմացած ծրագրերն ավելի խորությամբ յուրացնելուն
  • սովորողների նախասիրությունների զարգացմանը

Նախագծերի ուղղություններն ըստ գործունեությունների և թեմաների

Ընթերցողական նախագծեր

  • Ընտանեկան ընթերցումներ
  • Տեղեկատվական նյութերի, տեսանյութերի հետ աշխատանք
  • Հորինուկներ
  • Ֆիլմերի, մուլտֆիլմերի դիտում-քննարկում
  • Ծիսական ասիկներ, խաղիկներ

Բնագիտական գործունեություն

  • Փորձեր
  • Ընտանեկան խոհանոց
  • Ուսումնական տեսանյութերի դիտում, քննարկում
  • Առողջ ապրելակերպ
  • Երևանից դուրս՝ իմ առօրյան
  • Սենյակային բույսեր
  • Ընտանի կենդանիներ

Մաթեմատիկական գործունեություն

  • Խնդիրներ
  • Չափումներ
  • Կառուցողական խաղեր

Տեխնոլոգիական աշխատանք

  • Վերադիր աշխատանք
  • Զատկական պարագաներ՝ թափոններից
  • Զատկական կոլաժներ՝ ընդեղենից
  • Սովորողների կողմից նոր ուսումնական տեսանյութեր

Անհատական, հեղինակային TV-ներ

Անհատական, հեղինակային ռադիոհաղորդումներ

Անհատական, հեղինակային պատկերասրահ, ֆոտոպատումներ

Հ․Գ․Այս պահին դասվարական խմբերն աշխատում են նախագծերի շուրջ։ Շաբաթ օրվա վերջին կհրապարակվեն։

 

Հեռավար ուսուցման մասին․ ամփոփում․ խնդիրներ

Պայմանավորվածություններ

  • Սովորողներին շաբաթվա նախագծերը և աշխատակարգերը ուղարկում են դասվարները․
  • Աշխատակարգերում ներառվում են օտար լեզվի, երաժշտության, ուսուցչի օգնականի, երկաարցված օրվա կազմակերպչի նախագծերից տվյալ դասարանին վերաբերող բաղադրիչները։
  • Այսպես դասվարը կկարողանա ավելի կանոնակարգել սովորողի օրվա ծանրաբեռնվածությունը, աշխատանքի ծավալը, ինչի մասին հարց են բարձրացրել նաև ծնողները։
  • Պետք է փորձենք սովորողների հետ կանոնակարգել նաև առցանց նամակագրության և աշխատանքի ժամերը և ծավալը, որպեսզի պահպանենք օրվան հատկացվող աշխատանքային ժամերը․ շաբաթվա աշխատակարգում կհրապարակվեն նաև նախագծերի կատարման- հրապարակման վերջնաժամկետները, առցանց պարապմունքների ժամատախտակը։
  • Առցանց պարապմունքները կկազմակերպվեն 8-10 հոգիանոց խմբերով։
  • Հատուկ կարիքով սովորողների դեպքում կկազմվեն անհատական դասացուցակներ։

Ստորև՝ նախորդ շաբաթների նախագծերը և արդյունքները՝

 

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s