Հաշվետվություն․ լաբորատորիա

Մարտին կատարված աշխատանքներ

Մարտի 2-6. առցանց — հեռավար ուսուցման կազմակերպման առաջին շաբաթ․ արդյունքներ, ամփոփում

Մանկավարժական ակումբ․ հաղորդում՝ Կրթահամալիրի օրացույցով հաստատված առարկայական ֆլեշմոբերի կազմակերպում

Դպիր ամսագիր՝Հեռավար ուսուցման գործիքներից. առարկայական ֆլեշմոբ

Հեռավար ուսուցում․ անցած շաբաթների արդյունքների ամփոփում

Մարտի 16 — 20. հեռավար-առցանց ուսուցման նախագծերի փաթեթների համակարգում

Ուսումնական գարուն նախագծեր․ համակարգում

Մարտի 23 — 27. Մանկավարժական աշխատողների հեռավար դպրոց․ առցանց տեսազանգերի միջոցով սեմինար-քննարկումներ

Մարտի 30 — ապրիլի 3. հեռավար ուսուցման դասարանական նախագծեր․ համակարգում

Զատիկ ընտանեկան ուսումնական նախագծերի փաթեթ․ առաջադրանքերի մշակում, համակարգում

Մարտ ամսվա մայրենիի և մաթեմատիկայի ֆլեշմոբերի համակարգում․ առաջադրանքների մշակում խմբի հետ

Հեռավար-առցանց ուսուցման ներքին աուդիտ

 

 

Ընտանեկան նախագծեր

1-3-րդ դասարաններում ուսումնական նախագծերի, առցանց-հեռավար աշխատանքների կազմակերպումը և իրականացումն առանց ծնողների աջակցության դժվար է, երբեմն էլ անհնար։

Աշխատանքներին ծնողները մասնակցում են հիմնականում որպես օպերատոր, քիչ դեպքերում՝ նաև ավելի ակտիվ մասնակցություն են ցուցաբերում։

Ապրիլին կատարվելիք աշխատանքները մշակել ենք այնպես, որ ծնողն ավելի ակտիվ մասնակցություն ունենա։ Լինի որպես խաղընկեր, դասընկեր, ուսուցիչ։

 

Ապրիլին կատարվելիք աշխատանքներ

Ընտանեկան ուսուցման փաթեթներ — մարտին կատարված աշխատանքների քննարկում, անհրաժեշտության դեպքում նոր նախագծերի մշակում

Ապրիլյան նախագծերի համակարգում

Ապրիլ ամսվա մայրենիի և մաթեմատիկայի ֆլեշմոբերի համակարգում․ առաջադրանքների մշակում խմբի հետ

Իմացումի հրճվանք ծրագրի ուսումնական ռեսուրսների փաթեթի հանձնում Մեդիագրադարանին

 

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s